این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشددانلود گزارش کارآموزی در شرکت پولادسپتیک تانکها مخازن بدون نشتی هستند که فاضلاب را در خود نگهداری کرده و موجب تجزیه آنها بوسیله باکتریها می شوند. سپتیک تانکها بر خلاف چاهها بر رو ی فاضلاب عمل کرده و وسایل بهداشتی تری برای دفع فاضلاب محسوب می شوند. ساختمان و نصب سپتیک تانکها را بایستی با توجه به مقررات شهری انجام داد فاضلاب از طریق مجرای خروجی از منزل به سپتیک تانک داخل می شود در تانک مواد سنگین تر به ته آن نشست کرده و در آنجا تحت عمل باکتریها بحالت مایع در می آیند. مایعات از سپتیک تانکها خارج شده و از طریق مقسم ها به ناطقه تخلیه یا گودال جذب وارد می شوند در این جا فاضلاب جذب زمین می شوند.طرز ساختن سپتیک تانکها: سپتیک تانکها طوری ساخته می شوند که دارای یک ورودی و یک خروجی هستند محل نصب خروجی همیشه پائین تر از ورودی است تا از برگشتن فاضلاب بداخل جلوگیری بعمل آید . برای نظافت تناوبی تانک دریجه بر روی آن تعبیه شده است.لوله ها و اتصالات : برای سیستم های آبرسانی و فاضلاب منازل لوله های گوناگون و در کیفیت ها مختلفی وجود دارند و هر یک از این انواع مزایا و نواقص خاص خود را داراست برای انتخاب بهترین لوله ،آشنایی با انواع مختلف آن و هم چنین اتصالات و رابط های مختلف ضروری می باشد در لوله کشی منازل از چندین نوع لوله استفاده می شوند که در این نوع عبارتند از:لوله چدنی لوله برنجی و فولادی لوله مسی-لوله پلاستیکی.لوله چدنی: از لوله چدنی معمولا در سیستم فاضلاب منزل در محل مجرای اصلی و لوله هوا گیر اصلی استفاده می شود این نوع لوله گاهی در خطوط افقی فاضلاب نیز بکار برده می شوند لوله چدنی از آنجا که دوام فوق العاده زیادی را داراست برای لوله کشی در زیر زمین بسیار مناسب است اما بهرحال خیلی سنگین بوده و نصب آن نیز وقت گیر است.سیستم های تخلیه یا فاضلاب : سیستم فاضلاب منزل ،آب آلوده و مصرفی را از خانه دور ساخته و آنرا در فاضلاب عمومی یا چاه و یا سپتیک تانک خصوصی منزل تخلیه می کند.جریان فاضلاب صرفا بعلت فشار ناشی از ثقل زمین یا وزن آب صورت می گیرد سیستم فاضلاب از سیستم آب رسانی کاملا جدا است تا از آلودگی آب تازه شما جلوگیری بعمل آید اما بهر صورت مواردی هستند که احتمال آلودگی در آنها وجود دارد . این موارد به ارتباط بینی موسوم بوده و در فوق شرح داده شده اند در سیستم فاضلاب خانه ،آب و کثافات از محل وسایل مصرفی و آبریزگاه ها و از طریق لوله های فاضلاب فرعی بطرف لوله اصلی فاضلاب حرکت می کنند. لوله اصلی فاضلاب به مجرای تخلیه متصل می شود که فاضلاب از طریق آن خانه را ترک می کند. دریچه های درب دارای (سه راهی درب دار) هستند که معمولا در یکطرف هر خط افقی فاضلاب وجود دارند از محل این راه بازکن ها می توان در مواقع بند شدن فاضلاب به باز کردن آن مبادرت نمود هر وسیله مصرف آب به یک لوله هوا گیری وصل شده است که این به نوبه خود به یک هوا گیر پشت بام متصل است هواگیر اصلی خود ادامه قسمت بالای لوله فاضلاب اصلی است و بهمه توالت های خانه متصل می باشد . هوا گیر های به وسایل مصرف آب دیگر وصل هستند .هوا گیر ها گازهای فاضلاب را خارج ساخته و موجب می گردند که سیستم تخلیه منزل فشاری معادل فشار فضای آزاد داشته باشد برای جلوگیری از خروج یا تخلیه آب از تله ها یا سیفونهای آبی مربوط به وسایل مصرف آب فشار لوله های فاضلاب بایستی با فشار هوای آزاد برابر باشد. آبیکه که در هر کدام از این تله ها وجود دارد موجب انسداد مسیر فاضلاب شده و از عبور گاز فاضلاب یا باکتریها به داخل خانه جلوگیری می کند.فهرست مطالبسپتیک تانکهالوله ها و اتصالات ۱سیستم های تخلیه فاضلاب ۲چاهها و سپتینک تانکها ۳تعیین محل مسدود لوله فاضلاب ۹باز کردن فاضلاب نقاط مصرف ۱۰استفاده از شیلنگ ۱۲لوله باز کن برقی ۱۳پیاده و سوار کردن توالت های دیواری ۱۴رفع آبهای سطحی ۱۶انواع ناودانهای رایج در ایران ۱۷محاسبه ناودانها و کفشورها ۲۰تهویه وسایل بهداشتی و فاضلاب ساختمان ۲۳آموزش گرما ۲۶سپتینک تانکها ۳۸سپتیک تانکهاکارآموزی در شرکت پولاد دژ هفشجان
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی شمایک سیستم جرقه زنی پلاتیندار شامل یک منبع ولتاژ (باتری) یک کویل برای افزایش ولتاژ ، یک دلکو برای توزیع جریان ولتاژ بالا، پلاتین برای قطع وصل میدان مغناطیسی کویل، یک خازن برای جلوگیری از ایجاد جرقه در دهانه پلاتین تعدادی شمع است. طرز کار این سیستم بسیار ساده است. جریان باتری از طریق سوییچ به پیچ اولیه کویل رفته و در آنجا یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. با باز شدن دهانه پلاتین جریان سیم پیچ اولیه و در نتیجه میدان مغناطیسی حاصل از آن به طور ناگهانی قطع می شود . این میدان مغناطیسی تضعیف شده سیم پیچ ثانویه کویل را قطع کرده و به علت آن که تعداد دور سیم پیچ ثانویه بسیار بیشتر از سیم پیچ اولیه است یک جریان ولتاژ بالا در آن ایجاد می شود . این جریان توسط چکش برق دلکو به شمع مورد نظر فرستاده شده و باعث ایجاد جرقه در دهانه شمع می شودفهرست مطالبمقدمهدستگاه تنظیم موتور و سوخت به طور اتوماتیکقسمت ورودی اطلاعاتقسمت نمایش و گزارش گیریدستگاه سوخت سنج چهار گازسنسورهای مورد استفاده در Air Bagسنسورهای ایمنی (C)عملگر (Actuator) مورد استفاده در Air Bagتحلیل گر و سیستم کنترلی مورد استفاده در Air Bagانواع سیستمهای جرقه زنی پلاتینی و ترانزیستوریسیستم جرقه زنی پلاتین دارسیستم های جرقه زنی ترانزیستوریسیستم جرقه زنی ترانزیستوری پلاتین دارسیستم جرقه زنی ترانزیستوری با به کار گیری نیروی هال TI- Hسیستم جرقه زنی ترانزیستوری القایی TI-Iشبکه مالتی پلکس بر روی خودرو های پژوسیستم های مداری الارم لنت ترمز پژه 405تشریح عملکرد سیستمروشهای چک کردن قطعات سیستمعیب یابی سیستملامپ پشت آمپر روشن نمی شوندچراغ خطرهای عقب روشن نمی شوندتوربو شارژر و نقش آن در تقویت موتوریک توربو شارژر از دو قسمت اصلی تشکیل شده استتقویت بیش از حدکندی یا تنبلی توربو (Turbo Lag)استفاده از دریچه فرعیاستفاده از بلبرینگاستفاده از پره های سرامیکی در توربینتوربوشارژرهای طبقه ایاستفاده از خنک کن میانیسیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیاتشریح عملکرد سیستمسیستم مداری قفل مرکزیتشریح عملکرد سیستمعیب یابی سیستمسیستم مداری فن GLXتشریح عملکرد سیستممراحل کارکرد یونیت فن هادور تند خودرو روشنقطع کولر خودرو روشنروشن شدن چراغ STOP خودرو روشندور کند خودرو خاموشنکته مهمخاصیت هیسترزیس پاپس ماندهواگیری سیستم حلقه بسته گردش آبنکته مهمارتباط سیستم کنترل یونیت فن ها با سیستم کولرعیب یابی سیستمفن ها در دور کند کار نمی افتندفقط فن سمت راننده در دور تند می چرخدفقط فن سمت شاگرد در دور تند می چرخدفن ها در دور تند کار نمی افتندتشریح عملکرد سیستمعیب یابی سیستمآینه های برقی خودرو کار نمی کنندتشریح عملکرد سیستمواحد کنترل الکترونیکی یا ECUرله دوبل یا Double Relayانژکتورهاسنسور سرعت خودروسنسور دور موتوراستپ موتورسنسور موقعیت دریچه گازسنسور فشار هوای ورودیسنسور دمای هوای ورودیکویل دوبلچراغ اخطار و دور سنجگرمکن هوزینگ دریچه گازسنسور دمای آب رادیاتورپمپ بنزین برقیکانکتور عیب یابی سیستمارتباط برق ECU با سنسورها و فرمان برهاطریقه فیلر گیری سوپاپهاموتورهای غیر تخت معروف به دو لوکسآمپر آب معیوبمشخصات سیستم خنک کننده موتورهای 1500 سی سی و 1725 سی سیمشخصات سیستم ترمز پیکانمشخصات گیربکس پیکانکارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشددانلود گزارش کارآموزی در تعمیر گاهفهرست مطالبمقدمهموتور XU7 JP/L/Zکنترل یونیت موتور ECUمحاسبه زمان جرقه در کویلسنسور دور موتورسنسور دمای هوای ورودیکویل دوبلانژکتورهاپیش گرمکن دریچه گازلامپ عیب یاب سیستم سوخت رسانی و جرقهدانستنیهای عمومی خودروسیستم انژکتوریاجزاء سیستم سوخت رسانی انژکتوریECU و سیستم جرقه زنی اتومبیلموتور XU7 JP/L/Zاین سیستم ترکیب شده ازکنترل یونیت سیستم سوخت رسانی و جرقهباک بنزینپمپ بنزین برقیرله دوبلفیلتر سوختانژکتوررگولاتور فشار بنزینمجرای توزیع سوخت و مانیفولد هوای ورودیدریچه گازپتانسیومتر دریچه گازاستپ موتور12. سنسور فشار مانیفولدر13. سنسور دمای مایع سیستم خنک کننده موتور14. سنسور دور موتور15. کویل دوبل16. باتری17. سوئیچ اصلی18. لامپ عیب یاب سیستم سوخت رسانی و جرقه19. کانکتور اتصال به دستگاه عیب یاب20. سنسور دمای هوای ورودی21. پیش گرم کن دریچه گاز22. سنسور سرعت خودروکارآموزی در تعمیرگاه آفتاب